- Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
- Is het mogelijk om sneller te leveren dan de vermelde levertijd?
- Kan ik een apart afleveradres en factuuradres opgeven?
- Kan ik mijn bestelling afhalen?
- Leveren jullie ook producten die niet op de website staan?
- Wanneer leveren jullie mijn bestelling?
- Zijn de prijzen inclusief verzendkosten?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Log in onder "mijn account" en zie snel en eenvoudig wat de status van je bestelling is. Wij hanteren de volgende statussen:
Gereed voor bestandscontrole
Je bestand staat klaar om handmatig gecontroleerd te worden door een medewerker.Bestanden afgekeurd
Je hebt een e-mail ontvangen met reden van afkeuring.Gereed voor druk
Het bestand is gereed om gedrukt te worden.Verzonden
Je bestelling is door ons verzonden.Geannuleerd
Je bestelling is door jou of door één van onze medewerkers geannuleerd.Is het mogelijk om sneller te leveren dan de vermelde levertijd?
Wij houden de levertijden aan die op de website staan vermeld. Wil je een snellere levering, maar staat deze optie niet vermeld bij jouw product? Neem dan contact met ons op via hello@intothebox.be. Vermeld hierbij duidelijk om welk product het gaat.
Kan ik een apart afleveradres en factuuradres opgeven?
Tijdens het bestelproces geef je zelf het afleveradres voor het drukwerk op. Hier geef je ook aan wat het factuuradres is. Dit mogen 2 verschillende adressen zijn.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Afhalen is helaas niet mogelijk. Je bestelling wordt gratis geleverd op het door jouw opgegeven leveradres volgens de geschatte leverdatum, aangegeven bij je bestelling.
Leveren jullie ook producten die niet op de website staan?
Wij kunnen in principe alles bedrukken. Heel veel producten staan op onze website, maar niet alles. Staat je product niet op onze website, vul dan ons contactformulier in of stuur een mailtje naar hello@intothebox.be om een vrijblijvende offerte aan te vragen.
Wanneer leveren jullie mijn bestelling?
De levertijden per product vind je op de website.
Let op! Na de deadline van 15.00 uur verschuift de leverdatum een dag.
Zijn de prijzen inclusief verzendkosten?
Alle prijzen op onze website zijn inclusief verzendkosten naar één adres binnen de Benelux.