FAQ
Bestelling en levering
Meer veel gestelde vragen over Bestelling en levering- Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
- Is het mogelijk om sneller te leveren dan de vermelde levertijd?
- Kan ik een apart afleveradres en factuuradres opgeven?
- Kan ik mijn bestelling afhalen?
- Leveren jullie ook producten die niet op de website staan?
- Wanneer leveren jullie mijn bestelling?
- Zijn de prijzen inclusief verzendkosten?
Betaling en facturen
Meer veel gestelde vragen over Betaling en facturen- Het lukt mij niet om online te betalen. Hoe maak ik het bedrag rechtstreeks over?
- Hoe betaal ik met een kortingscode?
- Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik een nieuwe factuur ontvangen?
- Ik wil dat mijn order meteen doorloopt. Voor welke betalingsmethode kies ik?
- Mijn order staat in druk, maar ik heb de factuur nog niet ontvangen. Wanneer ontvang ik deze?
- Op welke manieren kan ik betalen?
- Waar vind ik de betalingsvoorwaarden?
Druktermen
Meer veel gestelde vragen over DruktermenHoe je ontwerp aanleveren
Meer veel gestelde vragen over Hoe je ontwerp aanleverenMijn account
Meer veel gestelde vragen over Mijn accountNiet tevreden
Meer veel gestelde vragen over Niet tevredenSponsoring
Meer veel gestelde vragen over Sponsoring